Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
KendisiNi O kadaR fazLa düşünüyOr ki, sizi düşünMeye vakit biLe kaLlmıyOr. Bir iLişki düşünüyOrsanız Bu siziN sayEnizdE olLacaktıR. Açıkçası, % 49 uMudunuz. Not : Çekingen ve İçine kapanık biri OlabiliR - !
Basit kelimelerden harikalar yaratabiliyorsun,rahat ve cool bir havan var.
Siz, aile kurumunun en sadık üyelerindensiniz. Sizin için, aile çok önemli. Aile, mutluluğun kaynağı, insan türünün doğal yaşam ortamı… Seçeceğiniz eş de, sizin gibi olur. Evine, eşine ve çocuklarına düşkün, düzenli yaşamayı seven biri. Üstelik yardımcı, ilgili ve fedakâr da. Bırakın gözü dışarıda olmayı, evine ve eşine o kadar bağlı ki dışarıdayken dahi aklı hep sizinle.... Onunla evlenmenizin sebebi ise hayat yolunda yanınızda sadık bir dost istemeniz. Tabii çocuklarınız için iyi bir ebeveyn olacağından da eminsiniz. Mutluluklar dileriz…
Hiç şüpheniz olmasın. O size âşık. Hem de çok. Bu yüzden istiyor sizi. Yanınızdayken mutlu... Sizi tanıdığı ya da size âşık olduğunu ilk hissettiği günden bu yana yerinde duramıyor. Ama korkuyor da sizden. Sizi aşkıyla incitmek, hırpalamak, kendisinden uzaklaştırmak istemiyor. Mesela sizi gün içinde defalarca aramak istiyor, ama bunaltmaktan çekiniyor. Arkadaşlarına, ailesine sürekli sizden bahsediyor. İlişkinin geleceği konusunda aceleci görünmüyor. Çünkü yorulmanıza gönlü razı olmuyor. Birlikte mutlu olacağınızı biliyor. Size sahip olduğu her şeyi değil, gerçekten almak istediklerinizi vermek istiyor…
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Hayatını Siyah Beyaz Olarak Adamıssın Ama Belkide Başka Bir Takımı Tutuyorsun Oda Amca,Dayı Baskısıyla xD
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Sizi seven kişinin baş harfi R çevrenizde ki R'lere dikkat edin.
Ailen her şeyden önce geliyor. Onlara sıkı sıkı sarılmış durumdasın. İşin içine kıskançlık da girebiliyor bazen onları çok sevdiğin için. İnsanlara çok çabuk inanıyorsun. Bu konuda dikkatli olman lazım.
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
KENDİ KARARLARINI VEREBİLMEN VE KARALARINI KORKMADAN MİLLETİN İÇİN UYGULAYABİLMEN SENİN İLERİDE İYİ BİR LİDER OLABİLECEĞİNE İŞARET.
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Bilgisayarsa bilgisayara tutumlu olacaksın hayatında onemli bir yerlerde sahip olacaksın cep telefonsa bugun cep telefondan kotu bir haber gelecek hayatını etkileyecek
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Sizden sapık değil hiç bir halt olmaz. Eğer karşı cinsten bir arkadaşınız varsa bu bile bir mucizedir. En kısa zamanda bir aşk doktoruna gitmeniz ruh ve beden sağlığı açısından iyi olacaktır.
Sen 7.sınıf zekası var ilerde birşeyler yapabilrsin
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
''Sen Çirkinsin, acı çekecek çok fena aşık olacak çok uğraşacak ama sonunda mutluluğa ereceksin.Hayatının aşkıyla uzun ve mutu bir ömür seni bekliyor:)''