Senden kaldımı yaw :D apacan tatlı birisin ama bu zamanda çok nadir seningibisi bu arkadaşın hanım hanımcık durduğuna bakmayın eğer kızdırırsanız gelişine bir yumruk yiyebilirsiniz
Biliyorumki hayranısın birşeylerin ama yinede yakından yanı onu
Iliskide daha cok soz dinleyen kiskanc ve tatli olansin herkese iyi ve nazik sin
Gercekten cok etkili bir yakin mesafe silahidir (: Eskilerden sasmam ancak kodum mu da oturturum diyenlere birebir! Guc gerektirir ve nisan almasi da zordur ancak kullanmasi kolaydir. Bakip geciriyorsun iste =D
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Siz ortami hareketli ve kipir kipir yapmasini bilen Tekila gibisiniz.Hayati yasama tarziniz cok hizli ve hareketli.Kendinize dur diyemiyorsunuz,buda sizi siradisi ve cekici yapiyor.Sevilmenizin cok nedenleri var bunu her zaman korumayi beceriyorsunuz.Neseniz daimi hayatiniz her zaman boyle renkli ve hareketli olmasi dilegiyle...
Teshis: Yer yuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Portekiz civarinda bir yerlerde 400 civarinda dogdunuz.Bir kuyumcu idiniz.
Ela göz,kumral,erkek
Rahatlıktan biraz kaçıyorsun.Ama bunun sonucunda da"şık olıyım o bana yeter"diyorsun.daha çok şık ayakkabılara kaçıyorsn.