Onu iyi tanıyorum gözlerinin ne söylediğine bakarım eğer mutluyum diyorsa sevinirim onun için o mutluluğu kaybetmemesi için dua ederim..
İYİMSER:hayata toz pembe bakıyorsun fazlasıyla iyimsersin cevrendeki kişileri kendin gibi görüyorsun. ama bazen böyle olman sana zarar veriyor hatta fazlasıyla üzüyor..
Hera... Kıskanç ve acımasız fakat güçlü ve lidersiniz. Rakiplerinizi elemek için elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz. Tıpkı Hera'nın Leto'ya yaptığı gibi...
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...
Ortalamanın biraz üstünde zekaya sahipsin.Hızlı kararlar verebiliyorsun fakat bunlar genelde yanlış olabiliyor.Birşeyi yapmadan önce 3 kere düşünmem senin için iyi olacak.
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Oh beaaa.Rahatladım.Böyle bilgili öğrenmeye açık okuyan gözlemleyen sorumluluk sahibi insanların hala olduğunu bilmek harika.Gözünü seveyim devam et sürekli araştır oku yaz üret.Bir sonraki bilgi yarışmasında bu kadar kolay sormam torpil bekleme tamam mı :)
İhtişamın ve görkeminle birçok kişinin gönlünde yatan , gizli sewgilerin Adresisin.. Çok seviliyorsun fakat Sende Her Gördüğüne Vuruluyorsun.. Sen Havalısın , Bırak Onlar Sewsin =)
Gunumuz modasinin sayili ikonlarindan olan,istedigi her yerde lafini gecirebilen,agresif kompleksli amma perdelerini kaldiridiginda son derece duygusal bir karakter...
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
15. yy da yasamıs Voyvoda III. Vlad düşmanlarını (özellikle esir aldığı Osmanlı askerlerini) kazıklara çakarak işkenceyle öldürmesiyle tarihe geçmiştir. Sonradan Bram Stoker'ın Drakula romanına ve Drakula filmlerine konu olmuştur
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Aklin ve mantigin sayesinde bu adadan kurtulacaksin. Hani kazadan 1 hafta sonra telsizi onariyordun ya; basardin! Sinyali yakaladin ve kurtarma botu gelip sizi kurtardi. Aferin akilli sey seni!
Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Bu dünyada sizin kadar çok seven biri daha olamaz.
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!
Siz, Facebook hakkında bilgilisiniz ancak bazı eksikleriniz var. Fakat diğer kullanıcılara göre çok yüksek bir seviyedesiniz. Birkaç uygulama hariç olmak üzere bütün uygulamaları rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.