Eğlenceli çocuk ruhlu
Sen Tom'a çok benziyorsun aynı onun gibi bol giyinmeyi piersingler takmayı seviyosun ve aynı onun gibi hayatı umursamıyor istediğin gibi yaşıyor ve aşka inanmıyorsun
Sende george gibi karışık bir tipsin.Yoksa bascımısın?
Sen tıpkı Gustav gibisin....şapka ve saat takmaktan hoşlanıyosun çok sert müzik dinliyorsun ve grup içerisinde sürekli sessiz tarafsın... bateriyi seviyosun...çok iyi dans ediyosun fazla cesaretlisin.. :) :) çok erken kalkıyosun ! sağlıklı ve dinç olmayı seviyosun """" .................. Ve arkadaş grubunda Neşe kaynağısın :)
Sen tam bi hilal kızısın,çok neşeli ve içindekileri dışına yansıtmayan ailevi sorunları olan tatlı bir kızsın belki biasın olmayabilir başka test çözüp biasını açığa çıkarabilir sin bay bay! 🫶🏻💜