כל הזמן מסתכלת עלייך בפרצוף מוזר ואת לא מבינה למה.. תנסי להבין שיש לך את הקסם ולה אין ואל תראי לה מה הוא ותמשיכי להיות כזאת ואל תלמדי אותה דברים שאת הכי טובה בהם זה לא עלול להיות טוב =\
את מרוקאית ! אולי לא בטוח שאת כל כך חברותית לאחרים , אולי בגלל שאת מכעיסה אחרים או מעליבה אחרים . תורידי את המזג החם שלך כדי שיותר תתחברי לאנשים אחרים. לא בטוח שאת מקובלת , אבל חלקית . את צריכה להוציא את הנערה החברותית שבתוך גופך.
אתה מקיסריה יש כסף אין דאגות חי בכיף בוילה צפוני לא עובד למה לאבא יש חברה של הי טייק מוצלחת שמכניס 125054565 מיליון דלור בחודש
את/ה אמיתי/ת . את/ה לא מפחד/ת להיות עצמך וממש לא אכפת לך מה אומרים עליך.
הרגשות שאת חשה כלפי אותו בן הם רק חיבה... את מתרגשת לידו אולי בגלל שאת הכרת אותו רק עכשיו שהתקרבתם בזמן האחרון או שאולי אפילו גילית עליו משהו שלא ידעת.. אבל את צריכה לשאול את עצמך את השאלה : "האם אני יכולה להמשיך להיות ידידה שלו?" אם התשובה היא כן אז ככול הנראה שזהו רגש חולף.. ^^
אתה חזק , יש לך יכולות. אל תבזבז אותם , קיבלת מתנה - תלמד להישתמש בה נכון.
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
אתה ילד חרשן סגור עם עצמך ולא נהנה מהחיים כמו שצריך
אתה אמיץ וכדאי להיות בסביבתך!! כמו גיבור על!!!
מתלבשים יפה
ההורים שלך טובים מאוד! הם עוזרים, נותנים לך מתנות, קונים לך דברים, חכמים וקשובים אליך תמיד!
אתה אחד החתיכים ויש לך מזל אז גבר תפציץץ !
מזל טוב!! עברת את החידון בהצלחה!! יאללה תצא,מה יש עוד לכתוב כאן?
יצאת כמוני חולת אנימה קשה,כמה שאני לא רוצה להודות בזה תקחי הפסקה מהאנימה. יש עולם בחוץ...
בני שנת הסוס הם בעלי בטחון עצמי, אנרגטיים ובעלי אומץ ותעוזה. הם אוהבים להיות היכן שדברים "קורים" וזזים קדימה, הם מעריצים פעילות פיזית ואמון גופני. כמו כן הם אוהבים אתגרים מחשבתיים ויצירה. הם דברנים גדולים ובעלי כושר שכנוע וממש מהנה לראות אותם מתווכחים בהתלהבות ובמחשבה. חשוב להם לצאת מכל ויכוח כשידם תמיד על העליונה. כאשר הם נתקלים בהתנגדות וחוסר יכולת לשכנע, הם הופכים לחסרי סבלנות ותוקפניים.
מה שאומרים " כמו נרקומן לחשיש " אתה לא יכול שניה בלי פלאפון יש גם דיבור עם אנשים חוץ מהסלולארי
אתה היפופותם שמן מכוער עם שערות באף..... משתתפים בצערך
צבע עיניך חום מדהימות צבע שיערךשטני מדהים את בינונית לא שמנה ולא רזה הבגדים שלך מתאימים הורסים מהממים את מדליקה ממש את צריכה ללכת למלכות היופי.חח שתגדלי כמובן אם את בת 20 ומעלה דחוף למלכות היופי
חשבתי שנתקעתי באיזה משהו רקוב! איך את נראית?! איך מריחה?! איך את לבושה?!
אתה קשוח מתעצבן בקלות ולא אוהב לצאת מהבית.....
את עושה קניות מדהימות!!יש לך חוש אופנה מטוווורף!!! את מהממת ואת לא שמה על אף אחד שאומר שהבגדים לא יפים! תמשיכי כך!
תנסה לא יותר מידי להשוויץ שאתה חכם אתה טוב בלימודים תמשיך ככה יהיה לך טוב
את/ה ספורטאי/ת מוכשר/ת! זה בדם שלך ואי אפשר לעצור את זה ממך. כל שעת פנאי את/ה משקיע/ה בספורט!
אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
יש לך ביטחון עצמי בצורה מוגזמת, דבר שיכול לגרום לסלידה אצל אנשים אחרים ,אנשים שלהם ביטחון עצמי מופרז אלו בד"כ אנשים שחצנים ויהירים .. ישנם אנשים שימשכו לכך ויראו בכם כמנהיג ואף יעריצו אתכם על כך. נסו לשמור על הביטחון העצמי, אך עם זאת קצת צניעות לא תזיק!
אתם יודעים להתלבש טוב יש לכם טעם בבגדים אנשים מיתיעצים איתכם מה ללבוש למסיבות ועוד דברים דומים
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
את בת אמיתית !!!
איך יראה ג'סטין ביבר בעוד שלושים שנה ?
אחי, אתה סטלן, אין לך טעם טוב, ואתה לא ממש איכותי... אבל הי - כל אחד ומה שעושה לו את זה !