Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Sevdiklerini kırmak istemeyen bir yapilari vardir. Kırıcı olmamaya çok dikkat ederler, çok asabi yaradılış da olmalarına rağmen bu böyledir. Bu yüzden hislerine hakim olmayı bilirler.
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
İnsanlar yanında duramıyor.En ufacık şey de patlıyorsun.Koç burcu,yengeç veya boğa olabilirsin.İnsanların korkulu rüyasısın.En ufacık hata kabul etmiyorsun.Bir klüp başkanı olsan en ufacık hatada birini atabilirsin gruptan.Bunu yenmelisin.Belki de bir terapi uygulamalısın.Ama umudunu kaybetme.Bir zamanlar ben de öyleydim...
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sende haram gibisin genelde R&b tarzindasin güçlüsün ama baskı altındayken duygusallaşıyorsun ama yinede çok güzelsin sende haram gibi rose den örnek alıyor ve ona benziyorsun