WWE nin en güçlü güreşçisisin ama NİGHT OF CHAMPİONS da randy orton a The Legacy nin yardımıyla yenilsende hayranların seni seviyor çok sevilen bir güreşçisin güçlü olduğunu 3lü Handicap maçta Edge ve Big Show u sırtında taşıyarak kabul ettirdin ve sen RAW da güreşiorsun!şapka ile kot giyiyorsun!
Sarı saçların ve siyah pantolonunun üzerine taktığın renkli kemerlerin ile ünlüsün.Kimi maçlarda suratında boya ile görülebilirsin.Oldukça iyi bir eş olduğun kardeşin Matt Hardy'den bir kavga yüzünden ayrıldın.Maç sırasında anlık patlamalar yapabiliyorsun.WWE bünyesinde en büyük taraftar grubuna sahipsin.Akla gelebilecek heryerden yaptığın Swanton Bomb hareketi ile rakiplerine korku salıyorsun. .Bunun yanında bir diğer bitirici hareketin de Twist of Fate.Seniiin adııın Jeff Hardy
Ronald Reagan hayranı olan babası bu yüzden ona Ronaldo ismini vermiştir. Profesyonel olmadan önce Andorinha, C.D. Nacional ve son olarak Sporting Lizbon genç takımında oynayan Ronaldo, 17 yaş altı Portekiz milli takımında da dikkat çekmişti. Profesyonel kariyeri yine Sporting Lizbon'da başlayan genç oyuncu, 2003 yılından beri Manchester United'da oynuyor.
Ruh ikiziniz size çok yaklaşmış, onunla tanışmak üzere olduğunuzu sanki hissediyor gibisiniz. Bu durum sizin dünyayı algılayış şeklinize de yansımış, olaylara artık daha farklı açılardan bakabiliyorsunuz kısacası ruh ikiziniz daha hayatınıza girmeden şimdiden sizde değişimlere yol açmış, tamamen karşınıza çıktığında ise bu değişimler artacak ve güzelleşecek. Her şey onunla tamamlanacak.Sadece çok kısa bir süre beklemeniz gerekecek. Siz bu esnada bu büyük buluşmaya hazırlıklı olun.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)