Enerjik ve kedileri seviyorsun arlica çok iyi kalplisin
Kötü bir kalbin olabiliyor.Kırıcı konuşabiliyorsun.İnsanları oyuna getirmekte iyisin.Bazen hemen satabiliyorsun.Ama aşk ne iyi biliyorsun
Asil ve mantıklı bir kişiliğe, mükemmel sezgilere ve akılcı bir duyarlılığa sahipsinr. Meraklı davranışlarnı ve hayata pozitif bakışlarınlaa hemen dikkat çekiyorsun. Aman ha fazla meraklı olma,merak kediyi öldürür derler :D
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
SEN GELECEKTE MESLEĞİNE DEĞER VEREN ONURLU BİR MÜHENDİS OLACAKSIN
Olumsuz beraberlik: Akrep, Yengeç burçlarıyla . İletişimde can yoldaşınız: Yay . Sizi en fazla kızdıran: Oğlak . Cinsellik, tutku iksiriniz(evlilik için ideal): Boğa ________ Sizi en çok anlayan: İkizler _
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Çevrendekileri koruyabilirsin tıpkı bella gibi
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Kahverengi Gözlüler: Her ortamda özel hayatlarına ait detayları anlatmaktan çekinmeyen kahverengi gözlüler, art niyetsiz insanlar. En büyük olumsuz yanları dünyaya kapalı gözle bakmaları. Çoğu kez hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar...
Debby'nin ikizi gibisin ! Debby gibi başarılı bir oyuncu,şarkıcı ruhlu sakin ama iyi niyetli birisin.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Insan canlısı bir kişiliğe sahipsin.misafirperversin.mimari yapıları,müzeleri gezmeyi seversin.
Sonbahar 23 Eylulde baslayarak 21 Aralıga kadar devam eden, yazla kıs arasında bir gecis mevsimidir.Sonbahar, kis ayinin habercisidir. Bu mevsimde havalar yavas yavas soguyarak, kisa hazirlik yapilmasi icin insanları uyarir.
Yalniz, çekingen, migdesine düskün, sakin, dert ortagi arayan bir insansin
Tatlı bir hayran arıyordun değilmi işte karşında hemde gözünde. jisoo olmak istermisin. Tatlı pozlarını saklama jisooya ver. Hayranı olmaya devam et.
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Evleneceğiniz kişinin ismi G harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Küçük çıktın. Bakalım yarına kadar büyüyebilecek ?
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Daha çok sırlarla dolu kendi halinde yasayan sevgisini de üzüntüsünü de kendi halinde yasayan, cevredeki etkenlere ve cevresinde gelişen olaylara sessiz kalan insanlardır!!!Daha cok yasadığı büyük olaylardan sonra kendi kabuğuna çekilmiş insanlardır...Karamsar olanlar olduğu gibi mutlu olup iyimser ama bunu sadece kendi yasayan insanlarda bu kategoridendir....Çok fazla paylaşmadıkları için bir yönden de bencil kişilerdir tabii bir kısmı....Daha çok sevdikleriyle konuşmalı bir şeyler paylaşıp sevgisini de üzüntüsünüde beraber yasayarak sevgilerini güçlendirmeli, hüzünlerini de hafifletmelidirler!!!Heyecanlı olmayı da unutmamalıdırlar!!!!
Yakışıklı, gülçü ve agresifsin
İphone cep telefonlarından biri tam sana göre! İnce ve hassas, hızlı ve dayanıklı.
Arkadaşlık ilişkilerini kurarken sıkıntı çekiyorsun.Kötü ilişkilerin var.
Sen harikasın böyle devam et doğa dostusun aynı zamandada seviliyorsun .
Tambir aşk kızısın fazla çocuksu patavatsız ve bol şeker ama büyüyosun sana önerim biraz baharat :D neyse devam edelim seni seven yandı çok nazlısın
Hiperaktif ve tatlısın . Bazen çok konşursun ama bir bildiğin vardır ;) Aynı Pinkie Pie gibisin
Kekik kokuları içinde veya Kordon'da bir barda görülmen işten bile değil. Belki kitap seversin, biraz protest bir insan da olabilirsin, zeybek yapıp gözlük takman da doğal. Her yemekte zeytinyağı kullan!
Yesilcamin vazgecilmez genelev patronicesi, kotu kadin…turk sinema tarihinin en vamp kadini.Sigara icisiyle, sari saclariyla ,kahkasiyla efsane olmus kotu kadin...
MutLuyken biLe sorun yaratıp kendini yiyosun. MutLuLuğun geLip seni buLmasını bekLiosun. Oysa mutLu oLmak senin eLinde. Kendini kötü hissettiğinde dışarı çıkmak yerine evde sorunLarLa yüzLeşmeyi tercih ediyosn. Dans veya sporLa uğraşsana..
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Stres Atacak Bir Maça Gitmeyi Özleyenlerdensin.Adresin:Bursa Atatürk Statyumu
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Ruh ikiziniz size çok yaklaşmış, onunla tanışmak üzere olduğunuzu sanki hissediyor gibisiniz. Bu durum sizin dünyayı algılayış şeklinize de yansımış, olaylara artık daha farklı açılardan bakabiliyorsunuz kısacası ruh ikiziniz daha hayatınıza girmeden şimdiden sizde değişimlere yol açmış, tamamen karşınıza çıktığında ise bu değişimler artacak ve güzelleşecek. Her şey onunla tamamlanacak.Sadece çok kısa bir süre beklemeniz gerekecek. Siz bu esnada bu büyük buluşmaya hazırlıklı olun.
Alınma ama bayağı sağın solun belli olmuyor. kafana göre takılıyorsun.hayat sana güzel!
Arkadaşlarınla para toplayıp savaş uçakları,savaşgemileri silahlar alıp o kişinin evine saldırı yaparsın
Psikolojik destek verecek profesyonel bir meslek sahibi olabilirsiniz.
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Size vaat edilenler gerçeklesmiyor. Adaletsizlikle karsi karsiyasiniz. Sakin olmalisinz. Zaman içinde sakinliginizin yardimiyla olaylarin seyrinin degisecegini göreceksiniz. Hayatta herzaman istediklerimiz olmaz. Ama unutmayın "en karanlık an şafak sökmeden önceki andır"
RENGARENK KONSEPTİYLE ÇOK GÜZEL PORTRELER ORTAYA ÇIKARAN MÜKEMMEL SANATÇI ŞİRİN
Harikasın AsK senin göbek adın
Bunun için zeka sahibi olmalısın ewladım...Helal sana :S
En paylaşımcı A Kan grubu A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar. Fakat patladıklarında da dikkatli olmalısınız. O gruplarının çok başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun değildir. Bu onların lider olamayacakları anlamına gelmiyor. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler.
Cuma-(e)rtesi: Cuma'dan sonra gelen gün. islam'a gore ise haftanin ilk gunu dur. Cuma genelde sevilen bir gündür
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Sen çok zeki ve sorumluluk sahibisin liderlik yapabilecek seviyedesin
Çok tatlısın tıpkı selin şekerci gibi
.Siz tam bir güçsünüz.Size sataşan kişilerin ellerini toprakla bağlayarak istediğinizi yaparsınız.Geri kalan elementlerle ne yapacağınızı bile söylemiyoruz.Avatar the last air bender filmini okuyunuz çünki siz bir avatarsınız.Resminiz avatar
Seni kibar şey seni.Çok sevimli ve kibarsın.Seviliyorsun kibar insanları herkes sever.
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Sen zendaya gibisin disney chanelde en çok onu örnek alıyorsun :)
Uyumlu, sicakkanli birisiniz. size nasil davranilmasini istiyorsaniz siz de herkese oyle davraniyorsunuz. sadik ve durustsunuz, yapmacik insanlara ve dedikoduya karşisiniz.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Duygusallığı ve aşkı simgeler. Ayrıca cesaret ve bazen çılgınlık yapabilmeyi sağlar.
Karizmatik sin. Bu jr.gibi olduğunun belirtisi^
Inşaatları biraz seviyorsun. süper şeyler yapıyorsun savaşmayı veya döyüşmeyi çok az seviyorsun (yazan: yunus sorgunçay) [bu benim karakterim]