Pekte süreniz kalmamış...uzakta olan akrabalarınızdan ,sevdiklerinizden hellalik toplarsaniz iyi edersiniz. Ömrünüzün kanal süresin cep telefona bağlamayın hayatın tadın çıkarı. sevdikelrinizle vakit keçirin fazla zamanınız yok herşeyi hakafan takma
Pek zamaniniz kalmadı gibi gorunuyor.Yinede geri kalan yillarinizin tadini en iyi sekilde cikarmaya bakin bir ikinci sansiniz olmayabilir buna bizden demesi...
Onun qibii deli dolu.içten we tatlısın...hep böle oOL:....
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗