Evet sesin güzel.Hem de Rapunzel'in ki kadar :)
Kvíz
TEBRİKLER KİBİRLİ DEĞİLSİN! DOST CANLISI VE KENDİNDEN ÖNCE BAŞKALARINI DÜŞÜNEN BİRİSİN BU YÜZDEN ARKADAŞLARINLA HEP İYİ ANLAŞIYORSUN BAZEN AKSİLİKLER OLSA BİLE AMA SAKIN UNUTMA ÖNCELİK VERİYİM DERKEN SAKIN BAŞINI DERDE SOKMA!