Oldukça kurnazsın ve tehlikeli bir rakipsin.Genelde rakibinin hatalarıyla maç kazanıyorsun.Maç içinde genel taktiğin rakibinin sana arkasını dönmesini beklemek ve kalkar kalkmaz beklemediği anda deyim yerindeyse tos atarak yere deviriyorsun bitirici hareketin de bu yani spear.Senin adın Adam Joseph Copeland yani Edge.
Dişi sinek görse asılma eylemi gösteren arkadaşlara biz ÇAPKINLAR diyoruz.İlğinçtir ama çoğunun sabit bir kız arkadaşı yoktur.Günü gününe yaşarlar.Bazıları yakışıklıdr.Ağızları iyi laf yapar.Şaçları hep diktir.Sabah kalkınmış güzelce ineğe yoksa buzağı, keçi , koyun gibi hayvanlara saçları yalatılmış dişler fırçalanmış ve okula gelinmiştir.Bakımlıdırlar , kendilerine göre karizmaları mevcuttur.
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!