Sende tıpkı Özge ( Öykü ) gibi güler yüzlüsün, pozitifsin , sıcakkanlısın insanın kanı sana hemen ısınıveriyor etrafındakileri mutlu etmeyi çok iyi biliyorsun enerjinle ışık saçıyorsun o güzel yüzün hiç asılmasın daima gülümse asla üzülme hayatın tadını çıkar güler yüzünü eksik etme ...
Sonsuza dek dost Çok şanslısın! Çünkü arkadaşın ne seni mutlu etmek için övgüler yağdıran tiplerden, ne de başarılarını çekemeyenlerden! Birbirinizi o kadar iyi anlıyorsunuz ki! Konuşmadan bile anlaşabiliyorsunuz. Birbirinizi adeta tamamlıyorsunuz. Biriniz sinirlendiğinde, diğeriniz sakin kalmayı başarabiliyor örneğin! Zaman zaman onunla tartışsanız bile onu kırmamaya özen göster ve hayatından çıkmasına asla izin verme!