Mitolojide, Urgania, talih ve para getiren yer altı hazinelerinin koruyucu elflerinin prensesidir. Doğduğunuzda Urgania perisi kulağınıza şunları fısıldar: Her zaman çok şanslı olacak, deyim yerindeyse hep dört ayağınızın üstüne düşeceksiniz. Keskin gözünüz hiçbir ayrıntıyı kaçırmayacak Asla pes etmeyeceksiniz Eviniz büyülü bir krallık olacak Vazifelerinizi asla ihmal etmeyeceksiniz.
Bazen yolda yürürken rastlariz, bazen en yakinimizda bulunabilirler. "Bu ikisi bir araya nasil gelmis?" diye düsünürüz. Kendi basimiza geldigi de olmustur, pedini saga sola birakan bir kadin ya da televizyondaki futbol maçini seyrederken daha önce hiç duymadiginiz küfürler eden bir adam. Aman Allahim?" dersiniz. Ama olmustur bir kere. Her askin olanaksiz bir tarafi vardir gerçi, çogunlukla bunlari görmemeyi yegleriz. Ama bu olanaksiz taraflar bazen o kadar agir basar ki, askin hem kaynagi, hem iddiasi, hem motorize gücü, hem de terminatörü olurlar.
Bella gibisin. Sıradan olduğunu düşünüyorsun ama değişim zamanı geldi!!Kendine bir bak sen sıradanlıktan çok uzaksın. Eğer istersen çok cesur ve çok güçlü olabilirsin. Özellikle sevdiklerini ve kendini koruma konusunda kimse senden üstün olamaz. Kendine inanırsan içindeki gücü keşfedeceksin, sadece biraz inanç ve sabır lazım sana..Ayrıca kimseye belli etmek istemesen de aşk senin için önemli. Belli mi olur kendine güvenmeye başladığında gümüşş volvolu biri çıkar karşına belki :)
1-Çoğu çocuklar sağ beyinli olurlar 2-Üretkenlik vardır. 3-Müzikten dinlemekten hoşlanırlar 4-Koku alma özellikleri gelişmiştir. 5-Renk ve görme özellikleri gelişmiştir. 6-Nesneleri bir bütün olarak algılarlar. 7-Artistik faaliyetlerde bulunmayı çok severler. 8-Zor kontrol edilebilme özelliklerine sahiptirler. 9-Hayal güçleri fazla gelişmiştir. 10-Hissi hareket eder, olayları teferruatlı düşünmezler. 11-İnsanlarla sosyal ilişkileri iyi değildir.
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Sen aşkı, insan ruhunu canlandıran duygular sıralamasında en üst sıraya koyuyorsun. Aşık olduğunda ışık, heyecan ve canlılık saçıyorsun! Ancak "o"ndan kesinlikle beklediğin bi' şey var: Bütün dikkatini sana vermeli ve sana son derece hayran olmalı! Aşırı kalp çarpıntılarının yerine biraz gülümsemeyi koymayı denemey ne dersin ? Ayran budalası gibi her daim peşinde olamaz ya :)
Önümde bir karanlık yol.Benimle yürür müsün.Zemini meçhul bi yol.Yanımda yürür müsün.Gönlümün aşk parçası.Kalbimi dinler misin.İlahi bir aşktır bu.Şakayla karışmasın.Benim derdim seninle.Kal yanımda hep böyle.Benim derdim seninle.Sorma sorma.Hiç bir kimse anlamaz beni senin gibi.Hiç bir kimse inanmaz bana senin gibi.Hiç bir kimse karışmaz kana senin gibi Ruhumun ta dibinde.Raks eder senin sesin.Vurgun yemiş gönlüme.Ne eylesen nafile...
Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!