Hiç bir şeyden haberin yok senin daha çok çalışman lazım
Bence daha ARMY olman için çok var yani bence tüm üyeleri tanımadan kendine army deme byee!
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Hayatının büyük bir kısmını çalışmakla geçiriosun veya sende doğuştan gelen bir yetenek var =) bu kadar zeka akla zarar
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗