Ya senin kadar iyi birisi olabilir mi bu dünya da? olamaz tabii ki!
İçe kapanık arkadaşlarının mutluluğunu isteyen tarzı hoş olan birisin!
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
Sen aşırı samimi bir insansın. Gerkese değer veriyorsun, sevmediklerine bile. Ama güvenebildiğin pek bir insanda yok.
Sen tam olarak Felix kadar çok şirin ve tatlısın
Soobin gibi zeki, liderlik yeteneği olan birisin. bir gruba liderlik yapabilirsin.
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Genç, pozitif, yaratıcı birisin. İnsanlar bu özelliklerine bayılıyor. Bazen dinleyen, bazen anlatan taraf olursun. Sevilen birisin!
İşte en iyi dans eden üyemiz kendisi Rap’da ve vokalde de çok iyi ama vokali gerçekten çok iyi
Inanmiyorum senin senin nerdeyse onunki kadar guzel ve guclu,biraz caba gosterirsen hayatta en iyisini yaparsin cunku sen onun diger tekisin
Oldukça narin bir kızsın. Kaybetmeyi değil aksine çalışmayı tercih ediyorsun. Lia gibi o tatlılığınız başka kimsede yok
İyilik meleğğiiii.... yardıma koşş---mana gerek yok sen zaten yardımcılar katogarisindesin
Birisi hata yapınca hemen düzeltmeye odaklanıyorsun. Bu arada söylemeden duramayacağım, vokalin yakıyor
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
Güzelsin/ Yakışıklısın. Bunla beraber sesinde çok güzel. Şam dersi almalısın :)
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun