Tebrik ederim beni tanıyormuşsun🌸 Teşekkür ederim testi çözdüğün için vede iyiki arkadaşımsın 🤍
Sanirim seroyla cok vakit geciriyosunuz neyse en yuksek iste ask
İpegin yakindan arkadasi olmalisin onu baya bir taniyorsun. ya o 1,2 soruyu unuttun yada henüz bilmiyordun. İyi isss!!❤️🔥🥹