Yağmur musun? Yoksa güpegündüz görünen bir ay mı? Sağanak mısın? Yoksa kendi ışığını kendinden çalan mı? Nitelik,imge,hoyratlık,sadelik,karmaşalık herşey sende gizli... İstediğini, istediğin zaman çıkarıyorsun... Bir mavzer gibi beklemektesin. Yeri geldiğinde mermiler saçıyor, yeri gelince çiçekler açıyorsun... Ve bunları doğru anlarda yapman, sana sen istemeden anlam yüklüyor... Yürü! Bu yolda yürü!..
Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
İŞte bu siz karışık zamanlarda ortaya çıkar ve geniş kitleleri etrafınızda toplayabilirsiniz eğer bu yeteneğinizi hayalinizle birleştirirseniz ki bunun için sıkı çalışmak gerek istediğiniz her alanda unutulmuyacak kişiler arasına girebilirsiniz sanat,spor,siyaset,din hangisine yetenekli oldugunuza karar verin yeter kaderiniz size yol gösterecektir ;)
Efendim size tarif gerekmiyor. Bundan bin yıl öncesine de (AROG), bin yıl sonrasına da göndersek (GORA) gene kendiniz gibi kalıyorsunuz. İnanılmaz bir uyum ve hayatta kalma becerisine sahipsiniz. Bu becerinizi kıskananlar (Mutlu Tönbekici var mı aralarında:)) size sinir oluyorlar. Cevherinizi görmezden geliyorlar. Kurallara uymayışınızı, kalıplardan taşmanızı bir türlü kabullenemiyorlar. Hiçbir şeyi kafanıza takmıyor oluşunuz her şeye kafa yoranlara fazla yorucu geliyor. Asla olamayacakları biri olduğunuzdan durmadan eleştirip duruyorlar. Varlığınız Allah’ın onlara çektiği nanik sanki… Size gelince… Ayıp yok, günah yok, tavır yok, tasa yok… Gül gibi geçinip gitmek, olanı yemek, olmayandan vazgeçmek varken ne gereği var yorgunluğun… Fetih ruhu üzerinizde eğreti duruyor. Daha çok bir Bektaşi tekkesine yakıştığınızın siz de farkındasınız. Felsefeniz, “hayatta kalacak kadar öğren, ondan bıkacak kadar değil” şeklinde özetlenebilir… Fazlasına ihtiyacı olanlar şovmen Cem Yılmaz’la idare edebilir…
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.