Haruka erkeksi bir savaşçıdır. Erkeksi kıyafetler giyer ve bir erkek gibi davranır ve hatta kızlar ona aşık olur. Sporda mükemmeldir. Profesyonel bir yarış arabası ve motosiklet sürücüsüdür. O kadar hızlıdır ki rüzgardan bile hızlı koşabilir. Saldırgan ve soğuk bir yapısı vardır. Bu yüzden zor durumlarda çok kaba ve kalpsiz olur. Michiru, Haruka için bir arkadaştan ötedirHaruka Kılıç tılsımına sahiptir. Sailor Moon S (3. sezon)'daki görevi saf insanların kalplerindeki tılsımları bulmaktır. Bu tılsımlar için insanları kurban etmesi gerektiğine inanmaktadır fakat kendi kalbinde de bir tılsım vardır. Ama asla kendisinin de bir tılsım taşıdığını düşünmemiştir, çünkü temiz bir kalbi olduğuna inanmıyordur Gezegeni: Uranüs Elementi: Gökyüzü Manga Adı: Gökyüzü Savaşçısı, Uçan Savaşçı (Soldier of Sky; Soldier of Flight) Yer: Miranda Kalesi (manga) Taşı: Mavi Rengi: Altın Sarısı
Türklük ve geçmiş hakkında çok bir şey bilmiyorsun. İlgilenmiyorsun. Senin için vatanından önce sevgilinle gezmek geliyor herhalde. Ulusunun durumu ne, ne olmuş, ne bitmiş ilgilenmiyorsun. Öğrenmeye çabalamıyorsun. Sen yakında "komünist" bile olursun. Tam eşitlik adı altında "sıçtığın bokun bile sana ait olmamasını" kabul ederek insanlığını unutursun. Ne Türklük'ün kalır ne, dinin, ne de başka şeyin. Ama sen her şeye kayıtsız kalırsan, hakkın budur! "Türk Alemi'nin en büyük düşmanı komünizmdir, her görüldüğü yerde ezilmelidir!"
Gerek şort olsun gerek pantolon, günlük hayatta denimden hiç vazgeçmiyorsun. Özellikle skinny-jeans diye tabir edilen dar kotlar, çıtı pıtı bir genç kız olduğun için vücuduna gerçekten çok yakışıyor.Kot şortlarını çoğunlukla botlarla, bazen de Converse ile kullanıyorsun. her zaman rahat ve salaş görünüyorsun.şortları siyah opak çoraplarla kombin ediyorsun. Belki Smiler'sın Belki AMS ama Tarzın Miley Cyrus'a Ait.
Bu yukarıdaki kişiler bir maneydi ama bazıları öldü bazıları gitti yani mane dağıldı :'( lütfen lumina duskun sayfasını bilen birisi varsa bize ulaşşsın bu linkten https://www.facebook.com/pages/Light-Dust-%E1%B6%AB%E1%B5%92%E1%B5%9B%E1%B5%89%E1%B5%A7%E2%82%92%E1%B5%A4/1437304039890131?fref=ts
Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını herşeyden üstte tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da inmsanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. "Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz" diye düşünüp şeytana uyma., çünkü her yanlış biraz daha büyük bir yanlışa yol açar. Çığ gibi büyüdükten sonra da hatalar içinden çıkılamaz bir hale gelir. Aslında içinde kocaman bir melek var. Bir an önce ortaya çıkartmak senin elinde...
Bakıyorumda, çok sert birisin.. bu yüzden herkesi korkutmayı seviyorsun.. herkes senden korkuyor galiba.. konuşarak bağırmayıda seviyorsun.. şakacısında.. karanlığı çok seviyorsun sanırım.. oyunlarda çok iyisin gibime geliyor... Espirilerinde harika gibi.. Ay'la ilgilenmeyi seviyorsun. bu yüzden sen geceyi seviyorsun.