Tam bir komite adamısınız.Bu nedenle cool olmanız gerektiğine inanıp ona göre davranmaya çok kasmanıza rağmen içinizdeki 3 yaşındaki çocuk sanki mahallede Torkay oyunu oynuyor.Başarılı bir münazara geçmişiniz olsa da o günleri yaşamayanlar tarafından kocamış kurt muamelesi görüyorsunuz. Haşarı dayı kimliğiniz götüboş tavırlarınızla pekişiyor, bu şekilde sizden ne "creme de la creme" olur ne de "CEO" bizden söylemesi.
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.
Adeta bi Duygu Ercan'sın; Aranılan partner, eğlenceli esprili güzel insansın. 1 gecelik bi turnuvaya, makyaj temizleme kremi, pamuğu, lens losyonu, türlü diş macunları, kaliteli şampuan, saç kremi, mahalle baskısına rağmen mini etek getiren, tedbirli düşünceli, sahip olunası arkadaş ve de süpersonik bi partnır'sın, cansın ;)
Duygu-mantık dengesinin mükemmel olması, size hayat boyu doğru karar olarak geri dönüyor. Kendinizinkiler dahil, bütün sorunlara uzaktan bakarak gereken manevraları yapabilme yeteneğiniz sayesinde yapıyorsunuz bunu. Bu da sizi yargıç yapıyor. Zaten bir denge insanı olarak adalet duygusunun çok iyi gelişmiş olmasının sürpriz sayılmaması gerekir. Yine de pişmanlık yaşamama adına duygularınızı fazla bastırmamanız önerilir. Fazla özverilisiniz. Başkalarına olduğu kadar kendinize de adil olun. Biraz kendiniz için yaşayın.