Sizin asabiyetle falan işiniz olmaz, olamaz! Bu kadar sakin kalabilmeniz enteresan. Ya şartlarınız çok iyi ya da gerçekten ermişsiniz. Her iki durumda da çok şanslısınız. Sizi tebrik ederiz.
Derste sürekli parmak kaldırıyorsun, not tutuyorsun ve derse katılıyorsun, tenefüslerde sakince oturuyorsun ve yemeğini yiyorsun. Hiçbir eğlenceye katılmıyyorsun ve sınıfın ineğisin. Ve büyük ihtimal kızsın :)