Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
Arkadaşların arasında sempatikliğin ve güler yüzlülüğünle tanınıyorsun..Hem yeteneklisin hem de güzel :D Şıksın ama aynı zamanda sportif olmayı da beceriyorsun..Cici kız imajını koruyorsun ama tatillerdede çılgın dövmeleri denemektende kaçınmıyorsun..Doğallığı seçsende hafif bi parlatıcısızda sokağa çıkmıyorsun.iPod'un da Maroon5,Amy Winehouse gibi sanatçılar var..Kısaca sen bi Angel Doll'sun <3
Öyle tatlısınız ki sizi sevmemek imkansız. Siz insanların asla kaybetmek istemeyeceği türden bir dostsunuz. Kimseyi incitmemek için kendinizi incittiğiniz bile oluyor. Siz genellikle olaylar karşısında olgun ve sakin bir tavır takınırsınız. Tavsiye: Herkes göründüğü gibi değildir, bunu unutmayın. Biraz kurnaz olun.
YapdikLarindan doLayi cok pi$man gözüküyorsun, ama sana pic orosbu am kafa tavsiyem oLma.. Kader birazda biz insanLarin eLinde.. Emin oL ki sana hayata yeniden geLme $ansi veriLmi$ oLsaydi, yine aynisini yapardin.. o yüzden hiCc bi zaman pi$man oLma, sana yaka$miyor.. eminim ya$adikLarin pi$man oLmaya degecek kadar güzeLdi..