Fanatik koyu bjk lisin takımının ilk 11 ini sayabilirsin kısacası takımına aşıksın
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Vayyy. Anlaşılan sen sevimli ve arkadaşlarına değer veren birisin! Medyayı da takip ediyorsun galiba. Aynı Sa-rang gibi!
Sen tam jisoo gibi işine bağlı,cesur ve yardım sever birisisin
Logan Lee hayatta sadece sevdikleri için savaşan parası olsa bile paraya çok önem vermeyen ama parası olursa da onu çarçur etmeyen kişiler içindir ve başarmak gibi bir hedefi yoktur sevdiklerini korumak ister
Gangster jae gibi güçlü bir kişiliğe sahipsiniz güçlü ve yakışıklı. )
Sıradan pozitif enerjiyw sahip br kişiliğin var. Kalbine inanıyor, yapamazsın diyenleri eziyorsun. Fazla Cesur ve iyimsersin
Sen sang wook sun gangster gibi soğuk bir kişiliğin var
Sen hyun'sun havalı temiz kalpli ve yardım sever ❤
Sende çok yönlü lider ruhlu ve yeteneklisin tam bir NARİNSİN!
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Enerjik tatlı bir yapıya sahipsin gerçektende güzelsin hayallerini gerçekleştirmek için koş peşinden en güzellerini birisin kendini sev💛
Sen çok güçlü bir kişiliğe sahipsin. Oldukça parlaksın. Ayrıca inatçısın. Grupta uyum sağlayan değil karar veren kişisin.
Huysuz labubu huysuz ama sevecen ve iyi kalpli bir labubu
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
Sen azizesin iyi kalpli fedakar yardımsever
Parkurları çok seviyorsun (yazan: yunus sorgunçay)
Sen aynı Mehmet Usta gibisin kötüsün sen kötüsün sennn! Nana ya çok kötü davranıyorsunn sen!Çok Değişmen Lazım!:(
SEN DÜNYANIN EN İYİ ANNESİSİN VEYA ÇOCUĞUSUSUN İYİLİK PERİSİ
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.