En çok Stan (Siten)'e benziyorsun. Para senin için en önemli şeylerden birisi... Hatta o kadar para düşkünüsün ki para için insanları kandırmayı göze alabilirsin... Aslında herkes kalpsiz bir canavar olarak görse de sen sevdiği şeyler ve sevdiği kişiler için herşeyi göze alabilen sadık ve cesur birisin. Sıradan biri gibi gözüksen de fazlasıyla gizemlisin...
Tarzın Ünlü ve Güzel Şarkıcı Selena Gomez ile birebir uyumlu. Sade ama hoş giyinmeyi seviyorsun. Çeşitli sevimli tüşörtler tam sana göre. Tayların Sende ayrı yerleri var. Çünkü rahat ve Şıklar.Çizmelere de baylıyorsun. Elbise giymeyi seviyorsun tabi abartmadan. Kısacası tarzınla hem sade hem de hoşsun ne kadar sade olursa olsun üstünde kıyafetlerle insanları büyülemeyi başarıyorsun.Kim bilir belki Bir selenatorsun belkide ASG ama şunu söylemeliyimki tarzın tamamen Selena Gomez'e Ait.
Seninde bir yerde kalbinde şarkıcı ruhu var. Sen de Miley gibi bunu dışa yansıtmalısın. Hayranlarının peşinde koşmasını sevmiyorsan Hannah gibi kimliğini sakla. Gör bak, sahnenin en büyük yıldızı-baş rolü kapan sen olacaksın. Komikliklerin de oyunculuğunda sevilecek. Dünyanın sevilenlerindensin ya da arkadaşlarının:) Film izlemeyi, alışveriş yapmayı, arkadaşlarınla vakit geçirmeyi seviyorsun. (En iyi becerdiğin iş şarkıcılık ve dansla oyunculukta da kötü sayılmazsın.)
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...
Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)