Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Bir masum opucuktur o kirmizi rengi veren o tatli yanaklara.Kimi zaman mutlulugu kimi zaman sevgiyi temsil eder.Ama yinede vazgecilmez adreslerdendir.Herkesin adresi acik sevgisi daimi olsun.Biz size adresi gosterdik sizinde sansiniz buymus.Sakin ola adreste sasirmayin...
Evleneceğiniz kişinin ismi Z harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen Rose'sin! melek gibisin ve çok tatlısın.
Aynı recep İvedik gibi cok güzelsin,yeşil bir yüze ve cırtlak pembe saçlara sahipsin. Unutma Recep ivedik olmak çiğ pattise benzer
Her şeyden bıkan birisin sabırlı olursan daha iyi olur
Yaptiginiz islerden memnun degilsiniz. Tüm olanlari degistirmek istiyorsunuz. Bir süre sabirli olun.Yapmak istediginiz is degisikligi için dogru zamanda degilsiniz. Artik olanlari birakip olacaklara bakmali ve ona göre stratejiler gelistirmelisiniz.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Devrim olucak...Heyecan, mutluluk ve macerayı aradığınızı söyliyebiliriz.
Ela göz,kumral,erkek
Siz ortami bulandiran Bira gibisiniz.Eglencenin dozunu ayarlamayi beceremiyorsunuz.Herseyin fazlasini istemekle kaybetmeyi bile bile seciyorsunuz.Kendinize ceki duzen vermenizin saati coktan geldide geciyor bile.Girdiginiz ortamlarda sevildiginizi unutmayin ama kendinizide kaybetmeyin..Neseniz daimi olsun.Aklinizda yerinde dursun ona sahip cikin...
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
Toprak elementi, kendi içinde güçlü ve dengelidir. Sen de en zor anlarda bile elinden gelenin en iyisini yapmayı ve senin için önemli olan şey üzerinde yoğunlaşmayı biliyorsun. Sabırlı, düşünceli ve ayakları yere basan birisin.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Hayata pozitif bakıyor, etrafına neşe saçıyorsun. İçindeki neşenin sönmesine asla izin verme :)
Hayattan usanmış ve bezmiş görünüyorsun ama unutma bu senin yaşamaman için bir sebep değil herkes seni çok seviyor
Sen kesinlikle Jennie Kim'sin.Jennie gibi hem havalı hem de tatlı birisin ses tonunu Jennie gibi seçebiliyor,ayarlayabiliyorsun.Eğer bir BlackPink üyesi olsaydın Jennie olurdun.Onun gibi sevecen mutlu.iyi kalplisin sen Jennie çıktığın için çok şanslı
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Sen sır tutabilen arkadaşını her şeyin önünde tutan saf ve temiz kalpli birisin