אתם האנשים הכי רגועים בעולם!!!!!!!
Kvíz
כנראה שאתה לא מספיק טוב... לא אוהבות אותך ולא רוצות להיות לידך... לא נורא תנסה להתקרב לחבר'ס בשיכבה ותיתגבש.. אחר כך תבוא לחידון שוב ותבדוק!
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.