En tatlısı..
Kvíz
Lütfen bana herşeye gülmediğini söyle :D Eğer öyleyse Chanyeolla evlenin bence .s.s :D:D
MJ gibi bir mutluluk virüsüsün
Sayısalcısın çalışmayı bırakma böyle devam et mesleğini eline al
Çok korkunc bir robotsunuz katilsizin ama sabahları sevimlisiniz
Sen de bir Exo-L'sin! Bu harika.Sadece bir kaç şeyi gözden kaçırmışsın;) Dikkat et :)
Saf ve zarifsin ama sf olsuğuna aldanma çok güzelsin , karizmatiksin , herkes sana bayılıyor ama sakın karizmanı ve güzelliğini kimseye kaptırma EZİLİRSİN sonra akıllısın..
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Çok akıllı ve zekisin