Rapın çok güçlü vocalin uçuyor ahyeon gibi uzatma varmı? Çünkü testin cevapı ✨BABYMOMSTER✨ (✨BUNU SÜS AMAÇLI KOYDUM CRİNGELİK İLE ALAKASI YOK)
Kabul edelim benziyoruz canım gerçekten very goodsun
Sen Asasın. Ciddi görünümünün altında masumluk yatıyor.
Sarışın güzeli, sesi az güzel ama Latin dansına bayılırr
Sende jisoo gibisin visualsin fakat ona rağmen müqsün
Rosenin bence vocali ve soloları güzel bence çok güzel bir idol
Sen grupta en çok dikkat çeken kişilerdensin. Grupta uyum sağlamak yerine grubun başındasın ve oldukça güçlü bir kişiliğe sahipsin.
Kendinden emin, kararlı bir yazardı o. Her zaman defter ve kalemini yanında taşır, ağacın gölgesine oturup aklına geleni kağıda dökerdi...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Ebrar Karakurt gibi heyecanlı ve sabırsız bir kişiliğin var bu senin Ebrar ile çok fazla ortak yönünüzün olduğunun kanıtı
Sen Heeseung'sın. Arkadaş grubunda en çok yardımı dokunan kişisin. Genelde arkadaşlarını sen teselli edersin.
Sen Sueda karakterini yansıtıyorsun tıpkı onun gibi cesur, kimi zaman komik kimi zaman ciddi ve ateşlisin, arkadaşların bazen seni komedyen zannediyorlar, iki farklı kişiliğe sahipsin
Sen gerçek bir fansın
Hilal yelekçi görse gurur duyardı💜
Kolay
Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
"Sen Geum-ja 149 numarasın. İyi kalpli, sevdiklerine güvenen birisin. Ruhunda nostalji barındırıyorsun."
Konuşmadıın bi sevgili:D daha ne istiyosun...
Seni en mutlu edeck renk kırmızı ;) mutluluğun rengii:P
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Hayallerinin peşinde koşarsın her zaman lider ve sevimli bir kişiliğin var herkes sana hayran bu sebeple çok havalı görünüyorsun. DEVAM ETT!!
Aynı Rose ye benziyorsun onun gibi gitar çalmayı çok sever ve köpeğini de çok sever.
Sen Rami’sin insanlara bayılıyorsun ne kadar naziksin gerçek bir dostsun herkes dostun olmak isterdi!!!
🌞🌞🌞🌞Woowww güzel canım benim birim ama bende tabii ki Zeynep ve hilalin hastasıyım
Mükemmel bir vokalin var. Yüksek notada harikasın. Genellikle çabuk ağlarsın ve çok duygusalsın.
Sen tam bir esin fanısın 💓 Görüşürüz manifamm💛
Sen zeynepsin.Onun gibi tatlı neşeli ve eğlencelisin BOYKE DEVAM GO GİRLL