Social App Builder
Social App Builder
Vytvořit novou aplikaci
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Vytvořit účet
Přihlásit se
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Yapacağınız davranışlara göre karakter şekillenecek... Kevin Ryman ? Jim Chapman ? Cindy Lennox ? David King ? Yoko Suzuki ?
Start
Podíl
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Etrafınızı zombi sardı ve siz kaçmak zorundasınız ... O sırada 3 4 kişi birden koşarken bir partneriniz yere takıldı ve düştü ne yaparsınız ?
Otázka 1 / 7
Ben onu hayatta kurtaramam elimde bir silah olsaydı belki
Ben onu kurtaracak kadar güçlü değilim umarım biri kurtarır onu !
Onu kurtarmaya çalışırım...
Onun yanına gitmeye korkarım zombi beni ısırabilir..
Yoluma devam eder kendimi riske atmam..
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Raccoon şehri tehlikede olduğu için bir Umbrella tesisinde sığınmak zorunda kaldınız..İçeri partnerlerinizle girince alarm ötmeye başladı ve kapılar kitlendi .. Partneriniz size birlikte hareket edip çıkmaya çalışalım dedi ..Ona ne dersiniz ?
Otázka 2 / 7
Ben kendimi riske atamam benden mümkünse uzak durun.
Bir arada dursak hayatta kalma şansımız artar buradan birlikte çıkmak için birşeyler yapalım
Sanırım kapı şifrelerini nereden çözeceğimi biliyorum benimle gelin!
Tamam ama bana silah verin ve beni yalnız bırakmayın..
Tamam ben önden gideyim ne olur ne olmaz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Genellikle kullandığın item ne olurdu ?
Otázka 3 / 7
Bir taş ve sopa alıp birleştirip hammer yapmaya çalışırdım .. Alternatif fikir her zaman işe yarar
Çantam var ..İşime yarayacak şeyleri ekstra olarak ona koyardım..
Etraftan bulduğum kıvır zıvır ne bulursam...
Her türlü bitkiyi alır kendime iyi bakardım..
İyi bir silah
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Nasıl bir işin olmasını isterdin ?
Otázka 4 / 7
Çaylak bir polis.. Elimin silah tutması lazım :S
Çok sinsiyimdir ... Ajanlık bana göre
Devlet işleri :P
Elim herşeye yatkındır..Onlarla ilgili ne bulursam..
Kader böyleymiş pek ZENGİN değilim hayatımı geçindirecek herhangi bir meslek
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Toplam senle birlikte 4 kişiniz.. Partnerlerin arkada kaldı .. Sen ilerledin ve bir Dayligh makinesi buldun ( daylight : T virüsü antivirüsü ) ve alet sadece 4 tane tüp çıkartabiliyor... Ne yaparsın ?
Otázka 5 / 7
Bir tane kullanıp bir tanesini de cebime atarım .. Kurtulursam satıp zengin olabilirim :S Çok acımasızım.. Arkadaşlarımdan biri ölmek zorunda kalacak
Güvenli mi diye kontrol eder ... Herkese dağıtırım... Bir kavga çıkarsa da bunlar hakkında olayı halletmeye çalışırım..Bunca zamana dek herkesi koruduk madem Herkes hayatta kalsın...
Kendim kullanıp gerisini arkadaşlarıma verirdim..Çünkü hepsi çok iyi...
Kendim kullanırım .. Öncelik benim onlar ne yaparsa yapsın.
Öncelikle inceler bir fotoğrafını çekerdim.Daylight hakkındaki tüm belgeleri alırım.Sonra onu kullanır ve arklarıma veririm..Bu kapsül benim için önemli UMBRELLA'YI bitirebiliriz...Bize ve şehre yaşattıklarından dolayı bir intikam alabiliriz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
T virüsü seni ele geçirdi ve ölmek üzeresin... Arkadaşların zombi olacaksın diye tedirgin ama son sözünü duymak istiyorlar yapacak birşey yok .. Ne dersin ?
Otázka 6 / 7
Ölmek istemiyorum :'(
Siktir siktir siktir.
Tanrım bana yardım et.. :S
Umarım kurtulursunuz..Şimdi beni öldürün de zombi olup size zorluk çıkarmıyayım...
Üzgünüm buraya kadarmış..Sizden ayrı takıldığım için özür dilerim.. Hoşçakal....
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
1 Daylight kullanarak(T-virüsünü arındırarak) Raccoon City'den bir şekilde kaçtın... Ne yaparsın ?
Otázka 7 / 7
Çaldığım daylight ı gizlice başka şirkete satarım..
Denizlerde olmak istiyorum.. Gemi ile gezintiye çıkarım..
Kendime bir ev alacağım..Doğa manzaralı şehirden mümkün olduğunca uzak olsun.Ve evimin yemyeşil bahçesine gelip o temiz havayı büyük bir zevkle soluyacağım.İyi bir evlilikte lazım..
Olan biteni herkese anlatırım ama mesleğimin bir önemi kalmadı artık.Motorsiklet alıp dolaşırım,artık hayat daha güzel olacak.
Umbrella'ya dava açacağım ! ! ! Bize yaptırdıklarının hesabını vermeliler..
Vytvořil
Barkin.Polat
Vytvořte si vlastní kvíz
Online People – Seznamte se, chatujte a seznamujte se s novými lidmi
Doporučené kvízy
Fc Barcaaaaa
Znamenáš Pro Tvé Kámoše Hodně ??
Jak Dobře Znáš Trabanta?
Kdo Jsi Z Griffinů ???
Umíš Hrat Wow
Jsi Mimozemšťan?
Jsi Pravým Přítelem?
Roman Law
Vhk Vsetín
Aký Typ Človeka Si?
Jaký Jsi Kalič? :D
Jaký Kolo Se K Tobě Hodí?
Hodila By Se K Tobě Kristýna,Eliška Nebo Markéta?
Jaky Si Pc Hrac
Jsi Nerd ??
Znáte Historii Motorek?
Jak Dobře Znáš Pokemony?
Kdo Z Team Fortress 2 Jsi ?
Jak Znáš Hc Olomouc
Jsi Připravena Na Lásku?
Jak Dobře Znáš Himym
Jsi Znalec Simpsonů?
Jaký Auto Se K Tobě Hodí???
Láska Nebo Nenávist?
Kolik Ti Měří Tvůj Penis
Jak Jsi Na Tom S Vědomostma? (Fingerboarding)
Znáš Petra Čecha?
Jaké Budeš Mít Povolání?
Kdo jsi z lollipopz
Další kvízy
Navrhované průzkumy
Co je lepší kapybara nebo pes
𝙈𝙞𝙡𝙪𝙟𝙚 𝙩𝙚 𝙣𝙚𝙠𝙙𝙤?
💙🖤💖✨ anketa blackpink✨💖🖤💙
Parc Fermé - Café Cocktail Bar
Volenka
Hokej Finále Play-Off 1.Ligy
Zjisti Pravdu!
Smrádě Roku
Jak Je Dobra Chelsea???:-D:-D
Cricket Vs Soccerl Vs Tennis
2012
Horse Saddles
Další Ankety
Doporučené aplikace
Jaké Období Tě Čeká?
Nechuťák X Roztomiloučkéj
Kdo Z Koho
Koukáš Na Dysney Channel ?
Jakej Máš Dnes Den?
Další aplikace