𝖲𝖾𝗇 𝖪𝖺𝗓𝗎𝗁𝖺 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝗀𝗋𝗎𝖻𝗎𝗇 𝖾𝗇 𝗇𝖾𝗌𝖾𝗅𝗂𝗌𝗂 𝖾𝗇 𝖾𝗇𝖾𝗋𝗃𝗂 𝖽𝗈𝗅𝗎𝗌𝗎𝗌𝗎𝗇! 𝖡𝗂 𝗄𝗋𝖺𝗅𝗂𝖼𝖾 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝗉𝖺𝗋𝗅ı𝗒𝗈𝗌𝗎𝗇!!
YUNJIN gibisin lider ruhlu mizahi muq olan birisisin
Liderci bir ruhun var, insanlara önem veriyorsun, sen yunjinle ruh ikizisin!
Sen tam bı jennie sin harika ve akkılısın eğlenceli birisin keşke jennie yı sana verebilseydik
Babymonster ı oldukça iyi taniyorsun,baya koyusun yani :3
Bazen yolda yürürken rastlariz, bazen en yakinimizda bulunabilirler. "Bu ikisi bir araya nasil gelmis?" diye düsünürüz. Kendi basimiza geldigi de olmustur, pedini saga sola birakan bir kadin ya da televizyondaki futbol maçini seyrederken daha önce hiç duymadiginiz küfürler eden bir adam. Aman Allahim?" dersiniz. Ama olmustur bir kere. Her askin olanaksiz bir tarafi vardir gerçi, çogunlukla bunlari görmemeyi yegleriz. Ama bu olanaksiz taraflar bazen o kadar agir basar ki, askin hem kaynagi, hem iddiasi, hem motorize gücü, hem de terminatörü olurlar.
Hayatınızdaki insan tüm verileriyle sizin için doğru kişi tanımına uygun. Siz onunla birlikteyken ne kadar huzurlu ve mutluysanız, o da aynı oranda sizinle olmaktan dolayı bir o kadar mutlu. Herşeyden önce siz bir aradayken adeta etrafa güzel bir enerji yayıyorsunuz. İlişkinizi çıkmazlara sürükleyecek tepkilerden kaçınıyorsunuz ve yarattığınız bu huzur ortamında birbirinizin hayatlarına artı değer katıyorsunuz. Hem sizin hem sevgiliniz açısından birbirinize olan tavrınız ne kadar önemliyse diğer insanlarla olan ilişkileiniz de bir o kadar önemli. Kısacası doğru bir ilişki kurmak için doğru ve iyi insanlar olunması gerektiğinin farkındasınız. Kısacası doğru insanı bulduğunuzu söyleyebiliriz.
SEN ZOKTAYSIN! Zeynep Oktay gibi soğuk kanlı havalısın buz küpü gibi🧊 Ama sıcak kanlısında! mavi renk tam seni yansıtıyor! Farklı bir auran var! Güçlüsün!
Sen lidya'sin! Tatlı kişiliğin ve umudun ile Lidya'yi yansıtıyorsun!
Sen tıpkı Sophia gibisin istikrarda ve yön bulmada üstüne yoktur.
Sen dans yeteneği ile öne çıkan güçlü, zarif ve FEMİNEN daniela'sın. Grupta uyum sağlayan kişisin. Ayrıca çok da cesursun.
Yaş yetmiş iş bitmiş abi, sen git mezarını kaz..xD xD
Blackpink gibi birçok başarıya sahipsin,bu şarkı tam senlik!SHUT DOWN
Arkadaş canlısı ve kendini koruyan özgüvenli
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.
Havalı gözüküp tatlı bir kişilin vr ve hayvanları çok seversin!
Uzaktan set bı kişiliğin varmış gibi gözüküyo ama kalbin yumuşacık. Bazen arjadaşlarına karşı sert olmamaya dikkat et başkalarının düşüncelerine önem ver. Hayallerdeki arkadaş sensin
Sevdiklerine karşı sıcak başkalarının yanında normal olabilen bir tipsin
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Hayatı hızlı yasıyosun inşallah genc ölmezsin:)senin filmin Requiem for a dream...
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
O yaşa kadar yaşamak oda süper :)
Kendine önem verir ve kararlarına dikkat edersin digerlerine göre her zaman daha olgunsundur bu yüzden senin ikizin Gaeul!
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
WONYOUNG! Grubun en güzeli, demekki gerçekten güzelsin. Sen her zaman merkezsindir. Ortada olmak senin hakkın, doğuştan sahne için doğmuşsundur, poz vermeye de bayılırsın. SEN MÜKEMMELSİN
Sen insanların herşeyisin bu kadar... Muhteşemsinn eğlence kaynağısın
Çünkü sme aynı zoktay gibi havalı enerjik muhteşem bir kişiliğe sahipsin
ÇOK mantılısın ve sorumlu bir kişiliğe nsahipsin.Dissipli bir karakterin var.Ormancılık gibi bitkili şeylerden hoşlanıyorsun.
Çok cekici ve seksi sin tam jungkook un ideal tipisin çok güzel tatlı ve aynı zamanda hot gözüküyorsun bu halinle mükemmelsinn <3 ♡
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Sende lisa gibi sahneyi hareketlerinle uçuruyorsunn💝
Ailen her şeyden önce geliyor. Onlara sıkı sıkı sarılmış durumdasın. İşin içine kıskançlık da girebiliyor bazen onları çok sevdiğin için. İnsanlara çok çabuk inanıyorsun. Bu konuda dikkatli olman lazım.
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Sen 7.sınıf zekası var ilerde birşeyler yapabilrsin
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Konuşmadıın bi sevgili:D daha ne istiyosun...
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
%1000 jisoo'ya benziyonn(gerçekten de yalan yok!!!)
Rose seçimi
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Jennie gibi parlıyordu çok güzelsin ve enerjik tatlı birisine benziyorsun kendi değerini bil💚
Koç sun bea helal olsun helallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll süppersin
Fen lisesini kıl payı kaçırdın denilebilir.Takma kafana!
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Sen Apple jack’sin! Dakik, ev işlerini seven, doğayla iç içe olmayı seven, çiftlik hayvanlarını seven, sorumluluk almayı bilen, büyüklerine saygılı, dürüst birisin.
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Gerçek aşk sana çok yakın,seni sevende saklıdır,sevdiğin çocuk senin gibi biri sana yakışan güzel bir çocuk olucak...
Biraz normal kilonu açmışsın ama sen daha fazla almamaya bak...
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
KendisiNi O kadaR fazLa düşünüyOr ki, sizi düşünMeye vakit biLe kaLlmıyOr. Bir iLişki düşünüyOrsanız Bu siziN sayEnizdE olLacaktıR. Açıkçası, % 49 uMudunuz. Not : Çekingen ve İçine kapanık biri OlabiliR - !
Evleneceğiniz kişinin ismi İ harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sizi seven kişinin baş harfi V,Y,Z çevrenizde ki V,Y,ZZ'lere dikkat edin.
Duygusal,rose gibi şarkı yazabilirsin ,bence sesin rose ile uyumludurr💌💥
Sen tam bir ruka ace'sisinn,seni gören herkez havalı içe dönük birisi olarak tanımlıyor,rap ile uğraşmaya devam ett.
Olurum menajerin dediği umrumda deil herkesi ko varım bende imza dağıtırım
ÜZGÜNÜM ARKDAŞIM İMKANSIZ SIZIN CIKMANIZ SIZ AYRI DUNYALARIN İNSANISINIZ:(:(:(
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Sen bir köpeksin köpek gibi sevecen insanlara cok cabuk baglanabilen birisin bu yuzden arkadas ortaminda cok seviliyorsun
Oldukça oldukça ciddi ve güzelsin kesinlikle böyle devam et kesinlikle Hayallerinin peşinden gitmelisin
Sen Pelosun.Pelo gibi aşkından vazgeçmeyen yada vazgeçemeyen.Sevdinmi bırakamıyosun ama bu en çok seni yıpratıyor seni seveni sevip yoluna bakmalısın gerisi önemli değil kendin ol kendi kıymetini bil:)
Vay be!! Harikasın onun gibi kusursuz birinin karısı olduğun için çok şanslısın 😉😉
Havalı,kendini seven,kendine önem veren birisin ve ayrıca neşelisin
Armyler'e göre Gameli Lider olarak bilinen Rm tam sana göre. Onun gibi başarılı ve her zaman en iyi yolu seçenlerden'misin?
Sende çok yönlü lider ruhlu ve yeteneklisin tam bir NARİNSİN!