SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
Sevgilini sevdiğinden emin olmalısın,onun sevgisi veya sen ona olan ilişkin yanlış...
Məktəbədə 5 cı sinifdə Həyətdə 4 cü sinifdə Parkda 6 cı sinifdə
Testimize gore mutluluk ya sizi bir anda bulacak yada onu yasamaniz icin sizi biraz bekletecek.Ama sonucunda mutlaka sizinle birlikte olacak.Gecen zaman size dogru kisiyi ve yasamaniz gereken gercek mutlulugu mutlaka verecektir bundan supheniz olmasin...
Ne galatasaray kadar iyi ne fener kadar kötü,ne de laz uşağusun.Sen beşiktaşlısın tebrikler
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Seçtiğin cevaplara göre sana aşık gözü senden başkasını görmüyor