Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3
LİSANİN VİBENİ BİTEK BEN VERİYORUM OKİİ??ASKOM
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Tam bir anne gibisin yönetici ve koruyucu vokal olarak mükemmel bir sesin var iyi kalpli ve etrafındaki insanları kırmamak için çok çabalayan.
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?