İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?

İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?

İyilik mi? Kötülük mü? Savaşçısısın? En İyi Komutansın(HERO) ? İyilik Savaşçısısın(Arkantos) ? Kötülük Savaşçısısın(Ork) ?

Başlamaq Paylaşın
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
Halkın Arasında (Büyük Orkun)un Kılık Değiştirmiş Halini Görsen Ne Yaparsın?
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
Heronun Atını Görsen Ne Yaparsın?