Social App Builder
Social App Builder
Yeni proqram yaradın
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Hesab yarat
Daxil olun
Hangi Oyun Karakterisin?
Eh zamanında oyun oynadık,belki oyundan dönüyorsun.Ama kim olduğunu bilmiyorsun!
Başlamaq
Paylaşın
Hangi Oyun Karakterisin?
Evin nerde?
Sual 1 / 6
Amerika da stada yakın olmayan bi yerde.
Ev yok sadece mantar var :)
Host gezegeninde.
Icecrown un orta yerinde,Kalimdor a da Lordaeon a da yakın malesef soğuk bi yerde =)
Kara tapınakta karı kız arıyorum :)
Maaalikane zorunamı GiTti?! :(
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl birisin?
Sual 2 / 6
Acımasız ve havalı.
Duygusuz
Gülüyos gidiyos adiyos x)
Kızgın
Mutlu,her zaman güler yüzlü =)
Sanane harv Legi Gömuyom Gu ZeyLF setan
Hangi Oyun Karakterisin?
En çok ne istedin?
Sual 3 / 6
Bi kaç kişiyi daha mezara gömmeyi.
Bilmem eğlenmek yetiyor.
En iyi kılıççı olmak x(
İntikam istiyorummm uleeeyyynn!
Prensesi eve getirmeyi xD
Şu öbür gezegeni ordakilerin kafasına geçirmeyi.
Hangi Oyun Karakterisin?
Maaşın ne kadar?
Sual 4 / 6
100000000 altın la 20000000000 arası aylık var gelen 'misafirlerden' :)
1500 lira uzay seyahatinden çıkan para işte.
Emin değilim zenginde olabilirim fakirde.
Günde 50-100 kemik,Bir iki tas kan süs kafalar okadar :(
Ne maaşı bulduğumuz mantarı yiyoruz yavv.İşler batık zaten T_T
Valla baba parası bilmem ne kadar olduğunu.
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl görünüyosun?
Sual 5 / 6
Adamı öldürçek kadar karizmatiğim.
Bilmem nasıl?
bu zırh biraz garip oyüzden kalkamıyorum da aynaya bakim :(
Çoook güzeliimmmm o_O
Eeee ayıp olcak ta inek yalamış gibi saçmanken gibi yüzüm içe çökük gözlerim var.
Süper yakışıklıyım bide gözüm kapalı olmasa var yaaaa :)
Hangi Oyun Karakterisin?
What is this?
Sual 6 / 6
efem canım??
I can't speak english.
It is a graveyard and I will put you in. x)
It is a pencil. xD
It is a princess.
nece bu hothça mı zortça mı yaaa?
Yaradıb:
Azil_Yesilkaya
Öz viktorinanızı yaradın
Online People - Tanış olun, söhbət edin və yeni insanlarla tanış olun
Təklif olunan Viktorinalar
Ben Kimim?
Nece İnsansiniz?
Mason Ol (Rəsmi)
Xasiyyətiniz Psixologiyanın Hansı Növünə Aiddir?
Dünyada Sənin Yerin.
Are U A Thomas?
Hansı Tanınmış Şəxssən?
Ədəbiyyata Nə Qədər Yaxınsınız?
Hansı qəhramansan?
Tamaranı nə qədər tanıyırsan
Məni Kim Necə Tanıyır?
Aykün Ne Kadar
Murad
Hangi disney prensesisin?
Asyanın dünyası
Məni kim nə qədər tanıyır
Məni nə qədər yaxşı tanıyırsınız?
Meryemin testi
Nurayyyy🎀
AYSELİN KPOP ANLAYIŞINL BİLİONMU
Dünyada Sənin Yerin.
Sabina
Xaysan yoxsa ağıllı?
Sən hansı First Queens üzvüsən?🍓👑
Sevgilini ne qədər çox tanıyırsan
Seni sevirmi
Hangi blackpink üyesi ile aynısın? 🎀
Nə Qədər Tanıyırsan Məni🙄
Məni Nə Qədər Tanırsan ?
Məni Nə Qədər Tanıyırsan?
Daha çox Viktorinalar
Təklif olunan Sorğular
Futbol Komandaları
Məni Necə Biriyəm?
Qrup 743 Ün Ənləri
Paytaxt Media
İstanbul Or New York?
Mtk Da Hansi 8-Ci Sinif En Yaxshidi?
Favourite Nhl Team
Who Will Win The First Match Of 2010 Football?
If You Lived In The Ocean, You'd Rather Be A...
Yummy Cookie Dough!
Daha çox Sorğu
Təklif olunan proqramlar
Sara Dadaşova
Sevilirsən?
Will U Meet Ur Sweet-Hear Tomorrow...!
Will Your Day Be Good Or Bad?
How Tyxeros You Are :)
Daha çox proqram