האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה

האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה

האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה גיבור ? נבל ? גיבור ?

Başlamaq Paylaşın
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
''זוזו לי מהדרך לוזרים''
איך תגיבי אם תשמעי את זה?
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
:אוקיי כיתה היום יש לנו בוחן פתע אנחנו הולכים לעבור על כל מה שלמדנו כל השנה"
איך תגיבי לזה?
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה
האם אני נבל או גיבור בחיפושית המופלאה