عن
  • اسم User_K_Az
ارتباط إلى هذا الملف الشخصي
  • https://www.socialappbuilder.com/tr/u/k_AzxPeTo8BeSnXaICepRg2/
النشاط الأخير
  • Nasıl Bir Sevgili İstiyorsunuz ?
    13/06/47 02:52:09 م
    Sarışın aptal...

    Siz sadece dış güzelliğe önem veriyorsunuz !Aşka hiç önem vermiyorsunuz! Kendinize bir sevgili veya hayat arkadaşı değil yatak arkadaşı arıyorsunuz ! Eminiz ki sizin ilişkileriniz 1 ay bile sürmez... Unutmayın, yanınızda gezdirdiğiniz bir aksesuar değil, hayatı boyunca sizinle olmak isteyen bir insan...!!! Sizi etkilemek isteyen kişinin çok güzel biri olması yeter !

    اختبار

  • Sevdiğin Kişi Nasıl Biri??
    13/06/47 02:50:26 م
    İyi Bak

    Sevgilini sevdiğinden emin olmalısın,onun sevgisi veya sen ona olan ilişkin yanlış...

    اختبار

  • Kimi Seviyosun?
    13/06/47 02:48:51 م
    Kimseyi sevmiyosun kafan rahat;)

    Iyisiiin:D

    اختبار

  • Bubbles

    Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)

    اختبار

  • Hangi Winx karakterinin
    13/06/47 02:46:52 م
    Stella

    Alışveriş ve moda bağımlısı,kendisine değer veren,bakımına ve makyajına dikkat eden bir kızsın

    اختبار

  • Evleneceğin Kişinin İsmi?
    29/11/46 08:28:26 م
    Fatih

    اختبار

  • Hangi Winx Club Üyesisin?
    29/11/46 08:27:37 م
    Stella

    Sen Stellasın makyaj yapmayı süslenmeyi ve kombin yapmayı çok seviyorsun

    اختبار

  • Ergen Mısın??
    29/11/46 08:25:27 م
    Az kaldı!

    Ergenlığın belırtılerı sende az var!hayatta ne mutlusun ne üzgün. ıkısının karışımı gıbı bırşey yanı. hayattan keyıf almaya başla yoksa sonradan pışmann olabılırsın!:))))

    اختبار

  • Hangi PK XD Yöneticisisin?
    29/11/46 08:23:53 م
    Sky

    Biraz cahilsin ama çok özgüvenlisin.Bir sürü dostun var.Dünyayı daha yeni keşfediyorsun.Bazen utangaç olabilirsin.Herkes tarafından seviliyorsun.Yıldızsın.Herkesin gözünde çok tatlısın.

    اختبار

  • Hangi pk xd adminisin
    29/11/46 06:53:40 م
    Admin

    Lider ruhlusun ve etrafına neşe saçıyorsun.Maceracısın ama aynı zamanda çok arkadaş canlısısın.

    اختبار

  • Esrarengiz Kasaba'da Kimsin?
    29/11/46 06:23:55 م
    Mabel

    En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.

    اختبار