انتـ/ى الان عاشق لابو/ام على وتريد/ى الزواج بهـ/ا
اختبار
انت انساس عندك احساس .. بس احيانا تقسي قلبك .. حاول انك تنمي هالاحساس اللي فيك .. ترى والله مافي احلا من الاحساس والعاطفه .. الله يوفقك
الريس مرة واحده ياعم دانت جامد اوى .. امال ايه اللى رماك عالأب اللى معاك ده بس
هذه الفئة من الناس لا يؤمنون بالأسف أو الاعتذار . بالنسبة لهم ، الخطأ من شيم الإنسان ، لذلك فالاعتذار لا لزوم له . حتى إذا أخطأ الآخرون بحقهم ، فإنهم لا يهتمون ولا يتوقعون منهم الاعنذار .
تصويت