انت شخص مرح..كوول...و بتحب الحركه و النجاح و بتكره الفشل...انت كريم و مش حسود .. و بتحب الرحلات و السفر و بتحب اي حاجه فييها حركه...بتكره الخنقه و اي حاجه فيها كسل..و كمان مش بتحب النووم..و سعات بتحب تعمل حجات شريره ..بتحب و تكره بسرعه.. و مابتسبش حقك يضيع.....خليك كدا