האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד

האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד

זה בישבל לבדוק אם את החכם טיפש אונורמלי אתה נורמלי ? אתה מאוד מאוד חכם ? אתה ממש טיפש ?

Bắt đầu Chia sẻ
האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד
כמה שנים לומדים בבית ספר?
Câu hỏi 1 / 4
10 12 5
האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד
כמה בערך אנשים יש בישראל?
האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד
מי ראש הממשלה של ישראל?
האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד
כמה גלגלים צרכים בישבל אופנים?