İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?

İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?

İyilik mi? Kötülük mü? Savaşçısısın? Kötülük Savaşçısısın(Ork) ? İyilik Savaşçısısın(Arkantos) ? En İyi Komutansın(HERO) ?

Bắt đầu Chia sẻ
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
Halkın Arasında (Büyük Orkun)un Kılık Değiştirmiş Halini Görsen Ne Yaparsın?
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
İyilik Mi? Kötülük Mü? Savaşçısısın?
Heronun Atını Görsen Ne Yaparsın?