איזה קינוח אתה הכי תאהב משומרת הערים האבודות?

איזה קינוח אתה הכי תאהב משומרת הערים האבודות?

איזה קינוח הכי יהיה לך טיים? האם הוא יהיה מלוח או מתוק? עוגשמלו ? נימוחיות ? קווצ'וצ'יות ? פיצוצי פודינג ? פיגוזי חמאה ?

Bắt đầu Chia sẻ
איזה קינוח אתה הכי תאהב משומרת הערים האבודות?
איזה קינוח אתה הכי תאהב משומרת הערים האבודות?
מהו הקינוח האהוב עליך?
איזה קינוח אתה הכי תאהב משומרת הערים האבודות?