Pişman Mıyım?

Pişman Mıyım?

Ben hayat gözüyle gördüğün en hatalı ve pişman ve hatalı biri miyimdir? Hadi düşünelim

Bắt đầu Chia sẻ
Pişman Mıyım?
Ben kötüydüm demi?
Câu hỏi 1 / 1