|
|

Bilge bir doktor en iyi ilacın ''İLGİ VE SEVGİ'' olduğunu söylemiş.''Ya işe yaramazsa'' diye sorulmuş.Gülümsemiş ve şöyle yanıt vermiş; ''O ZAMAN DOZU ARTIRIN.''♥
Bir başkasının yüreğinde bir pırıltı oluşturmak ve bunu kendi yüreğinizde hissetmek istiyorsanız; bunun en iyi yolu, ona ''sevginizi'' söylemektir...♥