Tartışmaya gerenk yok Süper! x)
vaay iyi.Çalışmışın =)
gene iyisin ama dahada iyi olabilir
Geçtin ama rahatlamaaa =)
Çok çalışman gerek =)
Kaldın! 40 fırın ekmek yemen gerek