|
|

..
Yorum yok :)
Evde akvaryumlarda yaşarlar.İnsanlar genelde balıklara bakarak stres atar.
Kimilerimiz çok sever kimilerimiz nefret eder.
Halk arasında nankör olarak bilinir:):)Ama çok tatlıdır.
Çok sadık bir hayvandır.
Çok sevecen ve tatlı bir hayvandır.