|
|

Tamkıvamında pişmiş
Ayşe hanımın en başarılı yemeği.
Az yağda kavrulmuş lokum gibi..
Urfadan tamkıvamında çiğ köfte..
Üzümlü kekin üzerinde damla çikolata keyfi
Mmmm... nefis hellim peyniri
Lezzeti harika olmuş..
Balık türlerini pek sevmem ama bu harika olmuş.
İlk defa yememe rağmen çok beğendim. Eee hünkarda boşuna beğenmemiş :p
Lezzeti harika ama kalorisi sanırım yüksek.
Bu lezzete bayılıyorum. Ama ağır bir yemek.
Belki herkes sevmez ama çok lezzetli..
Harikaaa