|
|

Sebebini bilmediğim bir yanlızlık var içimde Eğlenemiyorum eskisi gibi kendimce Nefes alamıyorum sigara içemiyorum İnci gibi tane tane eriyorum herhalde Seyredemiyorum artık takımımın maçlarını Eve gidemiyorum belki yanlızlıktan korkuyorum Valizimi alıp gitsem diyorum uzaklara İçimde kopan fırtınalar gitmemi engelliyor Yaşamıyorum artık (tıpkı umutlarım gibi) Ortasındayım sanki koskaca denizin Revire düşmüş asker gibi sevdiğimi düşünüyorum Umudum var hala ama korkuyorum Mahvolmakt
Beni en çok etkileyen sendin En çok güvenebildiğim kişi de sendin Garip yollarımız ayrıldı seninle Üzülmedim desemde üzülüyorum işte Meğer ne çok sevmişim seni.. geçmişte
Eşsiz sevgim sadece senin için, Layık olan sevgime,tek sensin benim için, İşte ilk defa söylüyorum sana, Fırtınalar koptu yüreğimde,bil ki için için,bil ki senin için....
G özlerimden akan yaşlar nehrin olsun A nlatamadığım duygularımı sana anlatsın M ehtabı izlemek isterdim seninle kana kana Z amanı durdurmak sadece seninle E llerinden tutmak isterdim
S ana ne desem sevgili E limde değil mecburum sana D ilimden düşen tek bir kelime A şk tarifi olmayan bir SEDA