|
|

"-Darixdigin senin üçün darixirsa darixmaq gozeldir, Donecekse gozlediyin gozlemek gozeldir. Sevirse sevdiyin bax ele bu her seye beraberdir..."
"-Bu mesaji oxudunsa mene heyransan.Vecine deyilse meni sevirsen. Cavab versen mensiz yashaya bilmirsen.Cavab vermesen mene vurgunsan.Gorek indi ne edeceksen.."
"-Sene bu mesajı deyil, üreyimi yollamaq isterdim... Telefonu deyil elimi tutmani isterdim, mesaja deyil gozlerime baxib seni sevirem demeni isterdim..."
"-Senin üçün uzaqdan sevmeyi, baxmadan gormeyi, toxunmadan hissetmeyi, esitmeden dinlemeyi, goz yaslarimla gülmeyi ve qovusmaq üçün sebretmeyi oyrendim ancaq sensizliyi esla..."
"Dünyada bir çox insan var. Bezisi duygulu bezisi duygusuz, bezisi qorxulu bezisi qorxusuz. Bezisi aglayib bezisi gülür amma gozelliklere ve xosbextiye layiq olan bir insan var o da indi mesajimi oxuyur..."
"-Esq denizden çinqil toplamaga benzer, evvel tek-tek yigirsan sonra bir-bir atirsan. Sadece bezilerini atmaga üreyin gelmir ve sen atilmayanlardansan..."
"-Bügün de sabah da üreyin geder yaxinindayam, ozünü tenha hissedende eli üreyine qoy... Men hemise ordayam..."
"-Senin olan her seyi, hetta sensizliyi bele seni xatirlattigi üçün sevirem..."
"-Dünyada her sey ozüne bir yoldas axtarar, dasin qelbi yoxdur amma onu da yosun sarar..."
Sene minlerce gül vermek isterdim amma güller solar, sene omrümü vermek isterdim amma bir gün oleceyem, sene sadece sevgimi verirem ki, o ebediyyen yasayacaq..."
Her ne kadar sana kilometrelerce uzakta olsamdaher ne kadar fazla yanında olamasamda..kalbimin en derinindeyaşamımın her anındasın sabahımda gecemde heranımdasın bebeğim...İyiki varsın... sana kavuşucam artık az kaldı aşkımm çok az kaldı...yeni yaşın kutlu olsun aşkım.. seni çok seviyorum iyiki varsın bitanecimm....
Bugün belki de çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı. Çünkü bu mesajın her harfi tamamen sevgiden oluşuyor. Hayatının her döneminde mutlu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Tüm hayallerin gerçekleşsin hayat güneşi her daim seni aydınlatsın!İyi ki doğdun ve iyi ki varsın melek yüreklim...
Hαуαttα üç ѕeуi ѕeνdim. Seni, Kαlbimi, Ümit Etmeуi. Seni ѕeνdim, senѕin diуe. Kαlbimi ѕeνdim, seni ѕeνdi diуe. Ümit etmeуi ѕeνdim, belki ѕeνerѕin diуe.
"-Sene bir goyerchin gonderirem... ureyinde sevgi...qanadlarinda xoshbextlik... dimdiyinde opush var..."
"-Bu dunyada iki kor var..Biri meni gormeyen sen..O biri gozu senden bashgasini gormeyen men..."