|
|

okumak seyretmekten daha bi vakit alır , daha zahmetli bir iş ama aynı zamanda daha çok şey katar beyinlerimize,hikayeyi sindiririz , filmin yönetmeni biz oluruz kafamızda çekeriz filmi, özdeşleşiriz kimi zaman karakterlerle.ama perdede aynı şey olmaz geçer gider iki saatte,adını bile hatırlamazsın bazen tekrar tekrar izlemedikçe.