|
|

Rakı İçelim mi ??
Doğum Günününz Kutlu Olsun..!
Arkadaşın Sana Bira Gönderdi..AFİYET OLSUN
Güle Güle KuLLanın..!
Yeni bir yıla girerken sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin Bitmesi DileğiyLe..Nice YıLLaRa..!
Geçmiş oLsn..ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN..!
Wyy wyy :) Öpücük aLdn Ne İş :)