|
|

http://www.facebook.com/group.php?gid=103091486396539&ref=ts
<span>Adam Dediğin</span> Orta şekerli kahve tadında olmalı hayatı, Ne az şekerli ne de çok, Değerli olmalı , hissetmeli varlığını, Her yeni günde umut doğmalı ufuktan, Her nefesten sonra hatırlamalı; yaşadığını, Ve her sonun yeni bir başlangıç olduğunu, Her gecenin bir sabahı olduğunu bilircesine, Üflemeli ki gözüksün küllerin altında kor, Yakabilmeli her gün aynı ateşi yürekte… Orta şekerli kahve tadında olmalı hayatı, Karanlık ışığın olmadığı yerdir, Gece d